Lilla pluttan! Lyfte över henne till sin s...

img_0792 (MMS)

Lilla pluttan! Lyfte över henne till sin säng precis. Första gången hon sover där på väldigt länge! Då kan jag sträcka på mig ordentligt och snurra och ligga precis som jag vill! Ett litet tag iallafall! Tills hon vaknar.. :) och krypa intill och kramas lite med Kim också! Det händer inte ofta nu för tiden. Förr låg vi alltid tätt tätt ihop när vi sov. Mysigt! :) kollade ut precis och det va väldigt ljust ute för att vara mitt i natten! Kanske är det fullmåne inatt?! Och det är därför vi haft lite problem med sömnen här hemma!? :)


Kommentarer
Postat av: Roof Garden

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-05-20 @ 13:39:03
URL: http://roof-garden.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback