Idag har jag knappt orkat ägna en tanke åt...

Idag har jag knappt orkat ägna en tanke åt bloggen. Känt mig lite seg faktiskt. Särskilt nu ikväll.. Har sovit med Ellie några timmar och sen bara legat utslagen i soffan. Ellie somnade redan vid 17.30 idag, sen var hon vaken nån timma vid 18.30 och sen har hon sovit sen dess. Trött idag lilla stumpen. Fast hon sov inte mycket alls på dagen idag. Bra att hon sover nu för imån ska vi upp tidigt och in till stan för då börjar första babysimmet. Vid 9.30 på Rosenlundsbadet.. Annars idag har vi inte gjort så mycket. Pernilla hämtade oss vid 12.30 typ för vi hade ingen bil. Hon körde oss till bilen och så åkte jag o Ellie in till stan. Va förbi Nybergs, sen åkte vi tilla6 och köpte nya badrallor till Ellie. De gamla va lite väl tajta i morse när vi provade dem. Sen hämtade vi upp Sara och så åkte vi hem och fikade och tjötade lite och Frida kom förbi en sväng också efter jobbet. Trevligt att ses, blir ju så sällan! Nu ska jag sova så vi orkar bada imån. Sen på kvällen ska jag ut med mina fina tjejor. Va längesen nu, väldigt längesen, så det ska bli himla trevligt! Hoppas jag! :-* Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback