Fy faaaaaan för maginfluensa! Jag hatar ha...

img_0875 (MMS)

Fy faaaaaan för maginfluensa! Jag hatar hatar hatar det! Det är ungefär ett år sedan sist, och nu hade jag oturen att få det igen inatt. Jag ska inte gå in på några detaljer, för det vill ni nog ändå inte veta, men jag kan säga att jag varit stamkund på toa inatt och knappt sovit någonting! Och hungrig som bara den är jag, men så fort jag dricker bara någon klunk vatten eller nyponsoppa så vänds hela magen ut och in. Jag riktigt hör hur det bubblar upp efter bara första klunken. Och jag som trodde jag skulle slippa..:/ Nu kom Kim äntligen och hämtade ellie efter några jobbiga timmar ensam med henne. Fy för att vara sjuk när man har småbarn säger jag bara! Jag tycker det är jobbigt när hon är sjuk, men då är jag ändå frisk oftast och kan ta hand om henne. Nu orkar jag ju ingenting! Men snart har vi gått igenom våran första maginfluensa sen hon kom både hon och jag. Bara Kim kvar och det är nästan tamejfan ännu värre! En karl som är sjuk är inte att leka med! Haha. Nu ska jag dra täcket över huvudet och hoppas på att få sova. Kanske när jag vaknar är jag pigg igen?! Det hade varit skönt! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Krya på dig Johanna! Hoppas att du snart blir kvitt den där hemska magsjukan. Passa på att vila ut ordentligt nu när lilltösen inte är hemma! Kram Malin

2011-01-26 @ 09:42:35
Postat av: Isabelle - mamma till Novabus

Åh stackare!! :(

Hoppas att du kryar på dig snarast!

Vi hade tänkt höra om om ni var sugna på lite mat & filmmys på Söndag? Men detta krävs ju att du mår lite bättre, och om ni har tid och lust vill säga :-) Det var så länge sen vi sågs så det vore himla trevligt! :-)



Kram på dig!

2011-01-26 @ 17:08:50
URL: http://isabellebarkelius.blogg.se/
Postat av: Johanna

Malin - Tack! Jag känner mig faktiskt redan lite bättre. Nu har jag tillochmed orkat gå upp och duscha och funderar på att försöka äta något. Magen skriker efter mat! :/ Hela dagen har spenderats i sängen annars! Kram



Isabelle - Tack. Har för mig jag läste att ni va sjuka över nyår? Inget roligt alls! :(

Ja, det var längesen vi sågs nu, det låter himla trevligt! Och vi har inget planerat på söndag. Hoppas bara detta går över snabbt, men som sagt, jag mår redan bättre. Läste att 48 timmar efter sista illamåendet så ska det inte vara någon fara. Eller max 72. Och det var i morse. Så på Söndag ska det nog inte va någon fara. Men vi kan ju ha det lite öppet, så kan vi höras framåt helgen. Kram



2011-01-26 @ 18:24:37
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback