Första och sista gången jag ger mig ut på ...

img_0686 (MMS)

Första och sista gången jag ger mig ut på promenad med barnvagnen i detta jävla skitväder! Iallafall i samhället! Tänkte gå till Taberg eftersom kim jobbade och jag inte hade någon bil, men jag höll på o dö innan jag ens var uppe vid nik! Och ända körde en kille och plogade trottoarerna precis innan jag gick ut.. Katastrof!   Det låg ändå typ 15 cm med snömodd kvar på den lilla biten av trottoaren som fanns och jag blev illsvettig! Plus att jag fick kramp i fötterna av mina nya kängor som jag inte hunnit gå in än. Ställde mig vid busshållsplatsen och tänkte ta bussen istället men hittade inga pengar. Som tur var så ringde Kim för han hade vatt hemma och bytt kläder så han fick köra oss till Taberg istället. Kan inte snön smälta bort nu!? Nu vill jag ha vååååååår! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback