Det hade snöat jättemycket inatt och blåst...

img_0726 (MMS)

Det hade snöat jättemycket inatt och blåste som bara den när vi begav oss ut i backarna i morse. Och så snöade det och va jätteimmigt. Jag åkte bara ett åk, sedan var jag tvungen att åka hem för jag hade så jävla ont i mina vader, smalben och lår! Har aldrig haft problem med det innan. Lite träningsvärk får man ju alltid, men jag måste vara väldigt otränad för jag har haft så ont så jag knappt kunnat gå idag. Och så är nog pjäxorna lite för stora i fötterna men för små i vaderna, för jag har fått blåmärken på smalbenen av dem. Jag tror det är från knappliftarna och ankarliftarna, de är så långa och inte världens skönaste att åka i. Tacka vet jag sittliftar! Finns inte en enda sån här bara, tyvärr! Men jag åkte tillbaka till stugan och mös med lilla Ellie. Tyvärr har vi inte varit ute så mycket med henne, men vädret är ju inte så bra. De blåser för mycket och då kan hon ju knappt andas. Men vi åkte lite skidor ikväll också. Pernilla provade att åka. Det gick hur bra som helst för henne för att vara första gången. Hon fixade liften galant och så åkte vi till och med röd backe ner. Väldigt bra jobbat! Imån måste jag åka! Då är det sista dagen. Hoppas det är bättre i benen då! Och så måste jag röra på mig lite så jag åker bort all mat vi äter! Känns som vi bara äter o äter o äter! Men man lever ju bara en gång! :) sov gott allesammans! Natti Natti!


Kommentarer
Postat av: Shorty&Myzan [two in one]

HEJ! :D

vi är två tjejer som precis har startat en ny blogg, vore jätte kul om du tittade in!

2011-01-12 @ 03:07:20
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/
Postat av: Armaningebjorg

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2011-07-22 @ 10:24:01
URL: http://armaningebjorg.blog16.com
Postat av: Armaningebjorg

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2011-07-22 @ 10:25:58
URL: http://armaningebjorg.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback