Den här fina Lamaze älgen fick Ellie i ett...

img_0743 (MMS)

Den här fina Lamaze älgen fick Ellie i ett paket på posten idag. Jag har köpt den i liberos poängshop, för poängen jag samlat från lberos blöjor och våtservetter. Den kostade 1800 poäng tror jag. Ett blöjpaket är 100 poäng och våtservetterna typ 20 och sen kan man få 10 poäng då och då om man gör undersökningar i mailen som de skickar ut. Inte dåligt ändå! Tycker den är jättefin! :) den kostade ändå 189 kr såg jag på internet. Den ska hon få leka med imån. Den låter och gjord i massa olika material som hon kan känna på och så går den hänga i babyskyddet. Jättebra! Har precis matat lilla pluttan här nu, så nu gör vi ett nytt försök att somna om. Natti! Puss**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback