Bajs. Läs ej om du är känslig! :)

Min stackars lilla tjej är jättehård i magen. Det vände och blev tvärt om efter att hon varit jättelös när hon va sjuk. Hon har inte bajsat på två dagar, men så idag var det dags. Och gud vad jag led med henne.. :/
Hon kämpade och kämpade och pep och fick fram massa konstiga ljud och man riktigt såg hur hon tog i. Jag försökte hjälpa henne så gott jag kunde genom att hålla upp henne och gosa lite och sen lägga henne på golvet utan blöja istället.. Till slut så gick det, men jag tyckte så synd om henne.

Stackarn. Hon undrar väl vad som händer. Det måste vara en konstig känsla.. Att man bara måste trycka på allt man orkar och så kanske det gör jätteont. Undra vid vilken ålder man förstår vad det är man gör när man måste bajsa?

Och jag trodde aldrig att bajs skulle vara så intressant. Inte innan jag blev mamma. Jag vet precis hur Ellies mage mår genom att se hur hon bajsar. Och jag och Kim berättar gärna för den andre när vi byter blöja hur bajset såg ut.

Äckligt! Jag vet. :) Men viktigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback