Babysim & Ikea.

Babysimmet idag gick bra. Lite halvstressigt och jobbigt att gå upp så tidigt på morgonen och åka iväg bara, men de funkar. Vi fick väcka Ellie.. :)

Det va lugnare idag. Kanske för att vi fick byta om i var sitt omklädningsrum och inte inne på relaxen?! Hahah.. de städar visst där på lördagar. Konstigt, för vi va där och bytte om förra lördagen..

Idag provade vi att flyta med armringar. Sen övade vi på det vi lärt oss innan och sjöng lite och busade. Ellie tycker det är jättemysigt att Kim är med i vattnet också!

Efter det somnade Ellie som en stock och vi åkte till Ikea och åt frukost och sen gick vi genom hela varuhuset och som vanligt så hittar man ju alltid nåt när man är där! :)


Ellie är begravd bland massa handdockor och fladdermöss! :)


Kim tyckte det var jättesmidigt med en sån här hög säng och tyckte vi skulle köpa en sån och sen bygga ett högt staket rumt om så hon inte kunde krypa ut. ?!?


Denna tavlan fanns på Ikea. Tror det är samma tavla som va inne på mitt rum på förlossningen. Den tavlan som jag ville ta med mig hem och Kim låtsades hålla med mig och att vi skulle ta med oss den sen och att ingen skulle märka det. Jag va lite påverkad av lustgasen och blev sur för att han inte trodde att jag fattade att han bara sa så och för att han trodde att jag inte trodde att någon skulle märka något... Hänger ni med? Det va lite snurrigt just då.. haha.


Ellie somnade som en stock efter Ikea också så vi åkte runt och kollade på lite hus och gårdar vid Järstorp och Axamo innan vi åkte hem.

Detta köpte vi på Ikea idag:

Lampa till sovrummet.


Mjuka klossar till Ellie.


Plasttallrikar, plastskålar, plastmuggar och plastbestick till Ellie. Och hennes skåp! :)


Och självkklart värmeljus! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback