Äntligen somnade Ellie. Sen kväll idag ige...

img_0791 (MMS)

Äntligen somnade Ellie. Sen kväll idag igen. Tror rutinerna blivit lite ruckade på nu efter att hon varit sjuk. Hon somnade i babysittern. Vi ha hållit på och försökt i sängen i 2 timmar, men hon ville INTE sova. Fick hon leka och busa och läsa saga gick det ganska bra.. Men ögonen gick nästan i kors så hon va kanske övertrött. Hon har faktiskt inte sovit så mycket idag.. På dan va vi bara hemma, sen åkte vi in till stan en sväng jag och Ellie. Kim jobbade ända till 22.30 idag igen. Samma som igår.. (han åkte iväg efter mötet igårkväll och jobbade). Vi va på Ikea och köpte lite ljus och n till korg till Ellies leksaker och lite blommor. Sen Åke vi till maxi och handlade. Skulle bara handla några saker, men som vanligt blev det ju en hel storhandling iallafall. Men det är bra för nu har vi massa mat hemma iallafall! :) sen mötte jag upp pernilla på råslättoch så kollade vi på Anthon som spelade innebandymatch. Det är det som är på bilden! Anthon står i mål. Deras lag (Månsarp) vann med 6-4. Bra jobbat! Sen åkte vi hem och jag försökte lägga Ellie eftersom hon somnade precis i slutet på innebandyn men hon skulle absolut inte sova då heller, så vi packade upp maten och tände lite ljus och mös tills Kim kom hem istället.. Det var typ vår dag. Nu ska jag passa på oc sova lite när Ellie äntligen somnat! Vet aldrig när hon vaknar igen och får för sig att leka och busa istället för att sova.. :/ Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback