Vi är i Ekornahult och har blivit bjudna p...

img_1185 (MMS)

Vi är i Ekornahult och har blivit bjudna på världens söndagsmiddag! Gud så gott det var! Ellie åt också upp sin mat. Pasta med broccoli. En hel stor burk!! Det var inte dåligt! Hon som vägrat äta lagad mat.. Men hon va nog rätt hungrig också, för hon hade inte ätit på 5 timmar. Nu ska vi gå ut en liten sväng, väldigt liten eftersom det är 7 minus ute. Sen ska vi slöa i soffan och äta glass och frukt. Jag ska svulla ordentligt idag, för imån börjar jag banta. Jag måst gå ner 15 kilo! Minst! Fast jag börjar med 10 kilo. Det får vara mitt första mål. Och det måste ske innan vi åker till Barcelona. Det är ung. 1 kilo i veckan. Det kommer jag aldrig klara.. Men jag ska försöka!! Kanske ska ha 5 kg som mitt första mål. Jag har redan gått ner 2 kg. :) kanske ska börja med veckans vägning?!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det kommer du visst klara!No problems. Jag hejar på dig!=)

2011-02-13 @ 22:20:57
URL: http://jeeessssica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback