Jimmy 20 år!

Idag fyller min lillebror Jimmy 20 år. STORT GRATTIS TILL DIG BRORSAN! :)

Detta firade vi igår hemma i Ekornahult. Det bjöds som vanligt på massa god mat och trevligt sällskap! Exotisk planka och en underbart god risicrispimarängtårta till efterrätt.

För min del blev det lite körande fram och tillbaka till stan då jag skjutsade min andra bror Johnny och min pappa in till Hockeyn på Kinnarps och sen åkte jag hem och sen var jag inne och hämtade dem och körde ut till Ekornahult igen. Det tar ca 30 min in till stan, så det kändes som att jag körde mycket bil, men det var trevligt ändå!

På morgonen innan var vi på babysim. Det var roligt igår! Vi har ju missat några gånger nu, vi har bara gått på 2 av 6 gånger, och det är ju lite dåligt! Fast förra veckan kunde vi ju inte hjälpa att en bebis hade bajsat i bassängen förstås.. 
Min syster Josefine och hennes kompis Emma från Tidaholm var med och tittade på också. Vi övade på att dyka från kanten, och sen dök vi under vattnet med Ellie på ryggen. Det var ganska häftigt, men svårt. :) Sen var det de vanliga sångerna och lite bus och lek och sådär. Mycket roligt iallafall!


Min lillebror Jimmy.


Min lillasyster Josefine och hennes kompis Emma.


Massa god mat.


Smaskens!


Min fina Ellieplutt!


Ellie har upptäckt att drickabacken är ganska rolig! :)


Min farmor och Ellie.


Ellie och farmor igen.

Jimmy öppnar paket! Här öppnar han paketet från Johnny och oss.


Paketöppning.


Såhär fin blev han i de nya kläderna som Johnny köpt från oss. Skitsnyggt!


Denna påhittiga blombukett fick Jimmy avv Jennifer. Den har hon gjort av papper och sugrör och massa bilder. Jättesöt! :)


Den underbart goda risicrispimarängtårtan med citronsmörkräm i mellan och grädde och banan och gul kiwi på. Den va delicat! Underbar! :)


Alla kollar på Carina som tog en riktigt riktigt stor tårtbit! haha..


Sen blev de lite luftpistols tävling. Vilken jag vann måste tilläggas också! Med typ dubbelt så många poäng som de andra! :)


Jimmy fixar pistolen. (Efter att han skjutit hål i mammas köksbord! (:)


Jossan, Pernilla, Ellie och Kusin Timmy.


Pernilla, Ellie & Timmy.

Timmy busar med Tim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback