Bildregn från Ekornahult!


Mamma & Ellie på promenad i det härliga vädret.


Mamma är uppe i skogen och plockar björkris.


Stora huset framme på gården. (Min mormor & morfars gamla hus.) Som håller på att renoveras och göras iordning för uthyrning.


Elliot, Julia & Filippa. Elliot & Filippa är mina kusinbarn. Julia är min lillasyster.


Så söta är de i sina fina mössor!


På promenad i Ekornahult. Vovven Barbie, Mamma, Ellie, min moster Gullan och så barnen.


Barbie.


Barnen.


Barnen och Barbie.


Barnen kollar till hästarna och stallet lite.


Hästarna i de fina vädret.





Och här er några kort till dig Frida. Fast de är tagna idag.. :) Men de ser nästan likadant ut som för typ 15 år sedan. Känner du igen dig?








Elliot, Julia & filippa busar.


Barnen promenerar med vagnen.


De tyckte de va kul! :)


Ellie får massa uppmärksamhet! Det gillar hon!


Sötnosar!


Och sen blev de glass!


Ellie va också lite sugen.. :)


Mmmm. Så gott de va!


Ta inte kort på mig när jag äter glass mamma! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Oj, va kul! Jag sparar ner dom på huset så jag har dom, om det är ok? Ja jag känner igen mig :D shit, måste ta mig ut någon dag, bara kolla lite.

Tack Kram

2011-02-19 @ 12:09:51
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback