Playdate!

Idag har vi träffats i föräldrargruppen. Nu kan jag börja kalle dehär träffarna för playdates, för nu leker ju faktiskt barnen lite med varandra. :) Det fattades två mammor och två barn idag, annars var alla med.

Idag var vi hemma hos Johanna och Signe. Det bjöds på jättegott hembakt bröd med gott pålägg och till efterrätt en marschmallowfluffpolkagristårta som var jättegod!

Barnen växer verkligen från gång till gång! Jag vet att jag säger det varje gång, men det är faktiskt så! Och nu är det två av barnen som kryper. Markus & Hanna. Så gulligt att se dem krypa runt på golvet! :) De andra kommer nog igång snart också, det är ju nära för flera styckna.

Nästa vecka ska vi vara hemma hos mig och Ellie. Trevligt. :)

Här kommer lite bilder från dagen..






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback