Smålänningens Marknad i Bredaryd.

Jag och Ellie sov ju i Ekornahult inatt, så mestadelen av dagen har spenderats med familjen. Vi hade inget att göra och blev sugna på att göra något så vi gjorde en lite spontantripp till Smålänningen i Bredaryd. Jag har aldrig varit där innan. Det påminde lite om Olsons som vi har på Österängen tyckte jag. Fast jag har ju inte varit där nu efter de byggt om iofs. Kanske ska åka dit snart och titta.

Jag köpte några saker iallafall. Till Ellie. Jag köper jämt bara saker till Ellie nu för tiden. Det är så himla roligt! Hellre till henne än till mig själv.

Nu kom jag att tänka på Tesan igen.. Alla tankar slutar nästan hos Tesan. Hon har köpt så otroligt många fina saker till Ellie! Både gosedjur och leksaker. Jag har hela förrådet fullt! Haha. En del av sakerna kan hon inte leka med än på länge, men tanken är så himla fin! Hon sa det till mig att hon kollade inte så noga på åldern, utan mer hur leksakerna såg ut. Hon är så rolig hon! Så vi behöver knappt köpa leksaker till Ellie. Det fixar Tesan! :) Hon tycker ju så mycket om barn!

Jag köpte lite leksaker till Ellie och några dofttvålar också.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback