Skor skor skor.

Jag och Ellie har varit på stan och a6 idag och shoppat. Jag var ute efter ett par skor. Jag visste precis hur de skulle se ut, så det var bara att leta. Jag ville inte titta på skopunkten, för jag har lämnat tillbaka och bytt och haft mig där 5 gånger den senaste tiden för att deras skor går sönder. Och så är de inte så billiga längre som de var förr.. Så vi åkte först till satn.

Jag var på Deichmann först. Där hittade jag ingenting. Sen var jag på Din Sko. Där hittade jag ett par som va ungefär som den jag tänkt mig, för 500kr. Men jag köpte dem inte för jag va lite osäker. Jag var inne på Scorett. Inget där. Så jag gick till Skopunkten iallafall och skulle bara titta lite. Då hittar jag ett par likannde de jag ville ha där, plus ett par till, plus ett par fodrade vanliga gympaskor. Och allihopa för 450 kr, eftersom en del va på rea. Då kom den snåla smålänningen fram i mig och så köpte jag såklart de tre paren.

Tre par på skopunkten var billigare än ett par på Din Sko. Sen okej, kanske kvalitén är sämre, men ibland håller de ovanligt bra på SKopunkten. Jag brukar alltid köpa tre par när jag handlar där. Och jag är en sån som hellre köper tre par lite billigare än ett par lite dyrare. Omväxling förnöjer! Haha..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback