Ser ni klockan? 00.00! Jag har kollat på k...

img_1315 (MMS)

Ser ni klockan? 00.00! Jag har kollat på klockan när den slagit 00.00 i flera dagar nu. Får man önska sig något då? Det har jag inte gjort.. Fast jag är ganska vidskeplig ibland. Får kanske börja göra de. För så många gånger som jag kunnat önska nu så borde de ju nästan slagit in. Jag ska börja göra de. Men nu ska jag sova. Imån ska vi upp tidigt igen. Vi ska åka hemifrån klockan sju. Vi hoppar över babysimmet imån och så åker vi till Ullared! Skitkul ska de bli! Ellie ska vara hos sin faster i Varberg. Och sin moster som också är där. De har saknat varandra. Alltså inte Ellies faster och moster, utan Ellies faster och Ellie. Så de ska spendera några timmar tillsammans medan jag och Kim shoppar loss i Ullared! Sätter sprätt på lite pengar. Haha. Lönehelg och allt. Hoppas bara de inte är allt för mycket folk. Det är det säkert, men hoppas kan man ju.. Natti Natti allesammans! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback