Nya leksaker!

Igår när vi kom till Ekornahult så fick Ellie massa nya leksaker med ljud och musik och som låter och poppar upp av sin mormor. Hon blev jätteglad! Och jag också! Jag har kollat på precis sådana leksaker nya, men de kostar ju flera hundra kronor styck, så jag tycker det är onödigt att lägga så mycket pengar på det. Mamma hade köpt dem jättebilligt på loppis! Och de va som nya! :)

Traktorn med djuren på flaket fick hon av min moster. Hon fick en likadan av mamma för ett tag sedan som Julia hade haft när hon var liten, men tyvärr va den traktorn sönder. Men nu fick hon en ny! Hon tycker den är jätterolig! Den gör djurläten när man trycker på djuren och så kör den framåt och spelar musik.

Tack snälla!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback