Nu ska jag försöka sova. Vi ska upp tidigt...

Nu ska jag försöka sova. Vi ska upp tidigt i morgon och gå på babysång. Mycket trevligt ska det bli! Jag tror jag kan sova lite bättre inatt. Har väntat på att få höra någonting om Tesan idag, och fick nyss ett glatt besked från Linköping. Hon har opererats idag och allt hade gått bra! 16 timmar tog operationen. Hon har varit jätteduktig och kämpat på bra! Underbara darling! Skönt att höra. Vi vet ju att du kämpar på bra! Fortsätt så! Jag tänker fortfarande på dig hela tiden. Hela dagarna går jag och funderar och undrar över massa saker och tänker på massa fina minnen. Känns konstigt att dagarna går som vanligt, att allt fortsätter som vanligt och flyter på utan dig. Men det måste det ju göra.. Fast helt som vanligt är det inte eftersom tankarna finns där hela tiden. Men du ska veta att jag saknar dig! Ibland känns det som om inget har hänt. Ibland för några sekunder så känns det som att du är på jobbet och att vi kommer ringas eller smsa snart. Det är fortfarande svårt att tro på detta och det är mycket att ta in. Varför hände det just dig? Varför kunde de inte hänt någon hemsk person? En elak bitter ensam jävel, eller en våldtäcksman, eller en mördare eller varför inte en barnmisshandlare. Varför en så snäll och go person som du som aldrig skadat någon eller gjort något dumt. Varför en oskyldig tjej som du? Finns det ingen Gud som kunde stoppat detta? Antagligen inte! Ödet tror jag inte på så det kan inte vara ödet heller. Och om det hade varit ödet så hade det varit ett jävligt konstigt elakt öde. Den som bestämt ödet kan inte riktigt ha varit med i matchen i så fall. Det bara är.. Det är mycket som bara är.. Jag fortsätter iallafall skicka mängder med tankar och styrka till dig! Fina lilla du. Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback