Min Darling..

Igår kväll saknade jag Tesan lite extra mycket. Det märktes så väl att inte hon var med. Jag saknade hennes skratt och leénde och positiva energi.. Min Partyprinsessa. Den glada tjejen som alltid är på g och dansar och skojar och kramas.

Jag saknar henne så mycket! Och jag hoppas att jag kan åka och träffa henne snart! Mitt lilla kex!

Jag messade lite med Eva innan. De har inte träffat Tesan så mycket nu under helgen, eftersom ett barn hade kräkts där de bor, och sen har Tesan fått en ny granne som är ganska dålig. Men hon skrev att Tesan tränar för fullt med att andas själv. Hon är vaken korta stunder. Hon rör på sig lite, och hon nickar och skakar på huvudet. Sen avslutade hon med Kramar från oss alla till er alla :-*.  

Och jag skickar massa kramar och tankar till hela familjen. Jag tänker på er så ofta och hoppas att vi snart ses igen. Och lilla Tesan. Dig saknar jag allra mest. Att inte få prata med dig alls känns jättejobbigt. Inte ett ord på så många dagar. Det har aldrig hänt innan på alla de åren vi känt varandra. Jag tänker på dig hela tiden. Varje timme, varje minut. Du är saknad av så många! Fortsätt kämpa på så som du gör. Du är otroligt duktig och otroligt stark! Du är nog en av de starkaste människor jag känner! Det är inte många som hade fixat det som du gjort nu. Du har änglavakt! Jag älskar dig min Darling! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback