Maxi, Brownies, Tidaholm & Vildsvin.

Dagen började med att jag och min lilla vilding (Ja, hon har verkligen blivit en vilding!) åkte in till Ica Maxi och handlade lite. Sen åkte vi hem och skulle äta middag, men Ellie har börjat matvägra igen, så jag åt middag. Vi packade upp maten och bakade jättegoda brownies med rostade hasselnötter. har inte smakat på dem än, men tror de blev goda. De luktade gott iallafall! :)

Sen kom mamma & Julia och hämtade upp oss och så åkte vi hem till min syster och hennes kille utanför Tidaholm. Där bjöds på varm oboy och köttbullemacka. Sen åkte vi in till Tidaholm till Återbruket (loppis) och kikade lite, men det fanns inte så mycket där idag. Vi åkte ut i skogen till ett ställe som Jossan visste om och kollade på vildsvin. Först när vi kom var där bara 2 älgar, men vildsvinen kom sen efter en stund. Häftigt att se dem på så nära håll! De små vildsvinen är ju ganska söta! :) De stora är STORA och jättefula! :)

Sen köpte vi med oss mat och åkte hem till Jossan igen och käkade och sen var det dags för oss att åka hem.

En trevlig liten tripp vi gjorde. De har fått det så fint i sitt lilla hus. Jättemysigt!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback