Loppisfynd!

En hylla till köket för 30kr. Det var Kim som bestämde att vi skulle köpa den! Fast jag gillade den också! :)



Och så fick Ellie lite leksaker.. En trumma. De som sålde den var visst glada att bli av med den, så jag vet kanske inte vad jag gett mig in på.. :) haha.


En xylofon.


Och en kulram! (eller vad man ska kalla de..)


Och sen fick Ellie lite fina kläder som kommer passa henne fint till våren och sommaren. De kostade 5 kr / plagget så vi kund einte låta bli att köpa. Hon kommer bli så söt i de små blusarna och klänningarna och byxorna. 5 kr / plagget är ju nästan som hittat! Tror vi gav 115 kr för ALLA de här sakerna..












Sist med inte minst köpte jag ett par jeans och en jeanskjol till mig själv för 5 kr / st. Kunde inte låta bli där heller.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback