Jordgubbar i solen! :)



Detta kortet är taget för två år sedan. Vi sitter vid Tahebadet och har lite minipicknic med diverse godsaker! :) Jag, Sara & Tesan. Solen skiner och vi har sommaren framför oss och vi har inga bekymmer alls. Vi är lyckliga och glada!

Önskar att det blir en likadan vår och början på sommaren i år. Vem vet?! Vi kanske sitter i solen igen och äter jordgubbar och dricker kaffe. (Inte Tesan då förstås för hon dricker inte kaffe mer än ibland om man tvingar henne! haha.. ) Men hon får dricka något annat. Saft kanske. Eller cola.. :)

Idag var det en vecka sedan bilolyckan. En hel vecka. Sju dygn Tiden går sakta men säkert framåt. Och det måste ju vara positivt! Det måste ju vara första dagarna som är mest kritiska.

Fick lite uppdatering natten till idag. Läget är väl lite samma. Om allt går som planerat så ska Tesan opereras imorgon. Det är en lång operation som kan ta runt 20 timmar. Så nu kanske vi inte hör så mycket mer på ett litet tag. Vi skulle nog få en uppdatering på Onsdag iallafall, så det är bara att vänta tills dess. Sen efter är väl nästa steg att operera benet igen. Hon har många operationer framför sig. Men så länge hon blir bra igen så spelar det ingen roll. Hon sover ju nu så förhoppningsvis känner hon ingenting. Det är väl bättre att de gör så mycket de kan innan det är dags för henne att vakna. Att hon hinner bli så bra och stabil som möjligt.

Vi hoppas iallafall på att allt går som planerat och att vi får en uppdatering längre fram. Jag tänker på dig hela tiden gumman! Jag drömmer om dig på nätterna och funderar över dig på dagarna. Jag längtar mer och mer efter dagen då jag får sitta jämte dig och hålla din hand. Jag lovar att jag ska vara stark då, då när du kommer behöva vår hjälp mcket mer än nu.

Jag älskar dig Darling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback