Jag kan inte sova. Jag tänker på min älska...

img_0925 (MMS)

Jag kan inte sova. Jag tänker på min älskade bästa vän Tesan som igår råkade ut för en bilolycka och ligger allvarligt skadad på Universitetsjukhuset i Linköping. Hon kämpar på och all min kraft och alla mina tankar idag och nu ikväll och framöver går till henne! Hon är stark. En riktig kämpe! Hon kommer klara detta! Hon har så otroligt många fina vänner och familjemedlemmar som tänker på henne och ger henne styrka. Det känns otroligt jobbigt att inte sitta jämte henne just nu och prata med henne och hålla henne i handen och  kämpa tillsammans med henne. Men jag kämpar tillsammans med henne hemifrån. Och så fort det bara går ska jag sitta där jämte henne och finnas där för henne och ge så mycket av min styrka som jag kan. Jag älskar dig Tesan! Du är så underbar och fin och go och snäll och härlig och alltid glad och full av energi Jag vet att du kommer fixa detta! Gör du inte det så går jag under. Det är vi många som gör. Så kämpa darling. Kämpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback