Jag är så klantig! Jag var iväg på A6 med ...

img_1393 (MMS)

Jag är så klantig! Jag var iväg på A6 med Sara och Frida innan idag och köpte en bh. Och sen åkte vi till netto och slängde skräp och handlade lite. När jag kommit hem och vi sitter och tittar på Solsidan och Anna kommer i bild med såna där underkläder som stramar åt lite kommer jag på att jag råkat slänga mina sådana jag köpte förra veckan! Jag hade dem i bilen för jag skulle byta dem och så råkade jag kasta dem i containern utanför netto när vi slängde skräp! Klantiga jag! Inte en tanke på det då! Hade annat som snurrade i huvudet! :) Så jag fick ta bilen nyss och åka till Hovslätt och fiska upp dem! Som tur va så va de ganska fullt i containern så jag hittade dem smidigt! Men hoppas ingen såg mig när jag va där och rotade! :)


Kommentarer
Postat av: Petra

hhahahahahha Johanna då:) Sötnos

2011-03-01 @ 20:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback