Idag har vi försökt hitta på lite saker ja...

img_0990 (MMS)

Idag har vi försökt hitta på lite saker jag och Ellie för att kunna tänka på lite annat. Fast de går typ inte. Tankarna finns där hela tiden. Vi har varit på jobbet och fikat och sen i Ekornahult. Jag köpte med mig pizza som vi åt och sen pysslade vi lite. Jag hade tänkt vila lite när jag va där ute, men de blev inte av.. Jag stressade hem och upp till Tabergsskolan för att köra ett pass step up. Även det mest för att tänka på något annat. Men när jag kom dit var det fullt så jag fick glatt traska därifrån igen utan träning. Irriterad och stressad och trött och ledsen och med gråten i halsen satte jag mig i bilen och bara satt där en stund. Det är mycket nu som snurrar i huvudet och det tar på krafterna. Jag pratade lite telefon och så åkte jag till maxi och handlade och sen har jag plockat upp maten, ätit lite och suttit vid datorn och fixat med en sak jag ska göra. Ni får veta senare. Än så länge är det en hemlighet :P Nu ligger jag i sängen och fryser och nästan skakar. Jag kan inte sova fast jag vet att jag borde. Och att jag vill för jag är supertrött. Det är så många frågor utan svar. Och funderingar. Har inte hört något sen klockan 11 i förmiddags. Men det är bara att vänta. Vi får hoppas och be och tänka på henne och hoppas att det går åt rätt håll. Det hjälper ju inte precis att jag är en sån spekulerare som spekulerar i allt hit och dit hela tiden. Jag och Pernilla. Vi är tokiga ihop iband. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback