Go Katrin! :)

Jag läser Katrin Zytomierskas blogg och jag älskar den! Har läst den ett år nu typ.. Jag gillar att hon skriver ärligt och roligt och sen skriver hon mycket för att få folks reaktioner. Hon är ironisk. Men folk förstår inte det alltid och blir jätteupprörda. Antingen gillar folk henne, eller så giller de henne verkligen inte! Jag tillhör den första gruppen!
Blir nästan lite inspirerad. Därför lägger jag upp de här bilderna på Ellie. Så kan alla supermorsor därute bli iriiterade och tycka jag är knäpp som låter min 8-månaders tjej smaka på klubba. Men hon gillade det! haha.. Lite gott måste de ju få smaka på också! Jag låter Ellie smaka på det mesta. Glass t.ex tycker hon är jättegott! Och oboy. Sen säger jag ju inte att hon gör det varje dag, men nån gång då och då. När jag äter (och det är inte ofta). Jag kan inte låta bli. Hon gapar och sträcker fram sitt lilla huvud så halsen  blir som en strutshals och nöjer sig inte förräns hon fått smaka.

Det är det bästa med att vara förälder. Det är min dotter och jag bestämmer vad hon får och inte får. Det är jag som uppfostrar henne. Jag känner henne bäst! Lite gott har ingen dött av! :)












Kommentarer
Postat av: Anna ♥ Vilgots mamma

Jag tycker absolut att man ska låta sitt barn smaka på det mesta! Hur ska dom annars lära sig? Min sex månaders kille har också smakat på glass och ätit något mariekex. Mat ska vara roligt, hellre att dom äter det dom gillar än ingenting. Dom lär sig. Sen ska dom självklart inte äta godis och kakor varje dag :) Man får ha lite sunt förnuft helt enkelt.

2011-05-17 @ 21:48:18
URL: http://babydelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback