Fredag!

Idag började vi dagen med en långpromenad jag och Ellie. Det snöade, så vädret var väl inte det bästa, men det var skönt. Ellie somnade direkt. Det är skönt att det går att gå på trottoarerna iallafall!





Sen var vi bara hemma och fixade och donade lite och så kom Pernilla, Tim och Jennifer hit på lunch.



Efter det åkte vi ut till Ekornahult. Shit vilken dålig väg det var idag! Halva vägen fanns ju inte eftersom det blåst så mycket snö. Och där det är öppet med gärden runt omkring syntes inte ens vägen för all snö som blåste över. Det var värsta stormen! Blåste så det lät som taket skulle flyga av!
Jag passade på att sola lite också när vi va där, så jag kan få lite fin färg nu till våren. Är ju blek som en blekfis. Solade ju knappt alls förra sommaren.. Kim satte upp en kran i mammas & pappas bastu. Sen åt vi varma mackor och tjötade lite..

Ellie är riktigt duktig på att ta sig fram nu. Hon kryper nästan! Hon har krypit en liten bit! Hon drar sig och puttar på med benen och går upp på alla fyra. Ända upp på fötterna. Det ser riktigt roligt ut faktiskt! :) Det ser ut som att hon ska göra armhävningar! :)







 Ellie provar den nya bastun! :)

Sedan åkte jag & Ellie till Pernilla en sväng. Ellie var övertrött så vi försökte få henne att somna, men de gick sådär. Till slut tog vi bilen och åkte en sväng i Taberg och då slocknade hon som ett litet ljus. Skönt det, för imån ska vi upp tidigt igen. De tär babysim! Och så blir de nog en sväng till loppisen och så måste jag kolla på ett par nya skor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback