Ellie har ute riktigt lärt sig vilket håll...

img_1225 (MMS)

Ellie har ute riktigt lärt sig vilket håll man sover på i sängen än. Haha. Hon tar upp halva sängen och jag & Kim får hålla oss till längst ut i kanterna. Ändå jag flyttar henne hela tiden och lägger henne som man ska ligga. Hon är som en varm liten lysmask som liksom hoppar sig lite i taget tills hon hamnar såhär så hon känner oss båda. :) Igår somnade Kim och Ellie runt 20.30 och jag va faktiskt i säng vid 22. Helt otroligt. Det är först gången på länge! Men jag har haft väldigt svårt för att sova inatt. Dels för huvudvärken o tandvärken o bihålorna som inte vill släppa trots att jag va på vårdcentralen igår och fick kortisonspray, plus att jag käkar Alvedon, och dels för att jag drömmer massa konstiga drömmar. Jag har drömt om Tesan inatt. Massa konstigt Och om Emma Magnusson. Och alla kompisar. Tesan försvann spårlöst och Emma också, men hon kom tillbaka och va jättekonstig och gjorde inbrott på ett sjukhus flera gånger och hade växt och blivit jättelång. Johnny körde motorcykel och Björn bakade en jättefin kaka och lånade bakformar av mig, och va på luckor med Tesans familj för hon hade frågat honom om han ville de. Och jag och Pernilla va ute och letade efter Tesan jättelänge. Helt crazy. Det går inte förklara.. Att man kan drömma så konstigt och så osammanhängande... Nu har jag matat Ellie, igen, och ska försöka sova lite till innan vi ska gå upp. Imorgon bitti är det babysång som står på schemat, och sen får vi se vad vi hittar på.. Det är ju sportlov nu, men de tänker man knappt på eftersom man inte har några egna barn i den åldern. Och Julia har fullt upp med andra kompisar, annars kanske vi träffar dem en sväng. Vi får se, vi får se. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback