Ellie har sovit dåligt inatt.. Det betyder...

img_1151 (MMS)

Ellie har sovit dåligt inatt.. Det betyder att vi också sovit dåligt! Så vi var lite trötta imorse när vi stressade in till Rosenlundsbadet för att hinna i tid till babysimmet. Men när vi kom dit så fick vi veta att det var inställt. En bebis hade bajsat i bassängen. Det händer typ aldrig. Men idag hände det. Bara för att vi äntligen tog oss dit och va friska. Så då var de gjutna att städa och sanera hela bassängen så allt blev inställt. Men vi åkte på loppis istället! Och gissa om vi fyndade!? Köpte massa saker! Ska visa sen! Nu ska vi äta frukost på subway. Mmmmums!!


Kommentarer
Postat av: malin

haha.. bebisar är allt bra duktiga på att överraska :) med tanke på bajset i bassängen då.



måste säga att det var en väldigt fin bok du har gjort till therese! jättefin verkligen. den kommer hon tycka om!



jag är bra vän med angelica viklund och genom henne har jag träffat therese några ggr. på endast de få gångerna så har jag fått intrycket av att hon är en riktigt snäll & go tjej!! :)intressant att läsa på din blogg för att bli lite uppdaterad.. även jag som inte känner henne så väl blir så väldans berörd av detta. :(



jättesöt dotter du har förresten! fina kläder du köper till henne.. jag har oxå en dotter. det finns ju så mkt fint att köpa till de små töserna :)



jag hittade din blogg genom www.fridalinnman.blogg.se om du undrar... ha det så bra!

2011-02-12 @ 12:13:22
URL: http://www.minbebis.com/blogg/malinsblogg
Postat av: Johanna

Hej!



Vad roligt att du hamnat på min blogg. Tack för det om boken. Jag tror också hon kommer tycka om den! Nu är det ju så många igen som skrivit på hennes facebook sida, så får nog skriva ut och klistra in alla hälsningar när jag åker dit så boken hålls uppdaterad! :)



Ja, man vet aldrig vad som händer eller vad de hittar på de små liven.. :) När vi började på babsim så sa en av "instruktörerna" att det händer aldrig att en bebis bajsar i vattnet för de har så mycket annat att tänka på när de ska bada. Men denna gången var det nog någon som var riktigt nödig.. hihi...



Ja, hon är en riktigt snäll och go tjej Tesan! Alltid glad! Det märker man också för hon har så många vänner. Och som någon sa till mig en gång: -Vänner får man inte, de förtjänar man! Det stämmer bra in på lilla Tesan. Hon förtjänar alla sina vänner eftersom hon är så snäll och glad jämt!



Kikade in lite på din blogg också, och din dotter är också jättesöt! Ja, det finns otroligt mycket att köpa till dem. Massa söta små kläder. Och tuffa små kläder också! Men de ska hinna använda allt också! haha.. :) De växer ju ur kläderna ganska så fort i början..



Ha det så bra du också! Kram



2011-02-12 @ 13:28:48
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/
Postat av: malin

det stämmer ju verkligen! att man förtjänar sina vänner... och det ser man ju på hennes facebook att hon är omtyckt! shiiit va många det är som skriver till henne varje dag. hon kommer chockas av detta när hon ser det. men då vet hon vart hennes vänner finns och vilka dem är :)



va bra loppisfynd ni hade gjort! det är inte varje dag. man blir ju så glad då :) annars är ju allt så jävla dyrt. och som du säger så växer barnen ut kläderna så snabbt...tyvärr!! :(



hur känner du therese? ni verkar väldigt tajta!



kram kram/malin

2011-02-12 @ 22:36:26
URL: http://www.minbebis.com/blogg/malinsblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback