Ellie älskar verkligen datorer! Hon gör al...

img_1111 (MMS)

Ellie älskar verkligen datorer! Hon gör allt för att slå och knappra och smaka på dem. Att det kan va så spännande.. :) all elektronik är rolig! Idag har Jossan varit hemma från Tidaholm. Vi va i Ekornahult och så åkte vi in till Olssons en snabbis uon och jag och mamma. och sen hem till Ekornahult och pysslade och sydde lite och gjorde hemmagjord plankstek. Jag har inte gillat de särskilt mycket innan. Men det är ju riktigtgott. Nu kanske jag kan beställa in plankstek på restaurang, det har aldrig hänt innan! Har tänkt mycket på lilla Tesan idag också. Tankarna finns där precis hela tiden! Jag har tänkt på både positiva saker och negativa saker. De positiva kan jag skriva här för det är säkert många som undrar hur det går.. Igår så kunde de ta bort det starkaste sömnmedlet helt och även en del andra starka mediciner. Det känns positivt! De har kunnat sänka dosen innan och det var positivt eftersom det inte är bra för resten av kroppen med så starka mediciner, och nu när de kunnat ta bort det helt så borde det ju vara ännu mera positivt. Sen idag har de provat och sondmata, och det funkade också bra. Det känns också väldigt positivt. Det är skönt att det går åt rätt håll! Operationen har jag inte hört något om ifall den blev av idag, men hoppas kunna återkomma om det imån Annes är läget lite som innan. Eva skrev idag att det var stabilt. Hon nämnde inte kritiskt, så jag vet inte om det är stabilt och kritiskt fortfarande eller bara stabilt. Hon får fortsätta vila och återhämta sig. Det känns lite bättre nu faktiskt. Lite lite. Sakta men säkert så kommer hon komma tillbaka till oss! Vår lilla duracellkanin som Kim säger! :) massa kärlek till dig Tesan! Och hela din familj! Puuuusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback