Efter att vi städat hela dagen bakade vi e...

img_1258 (MMS)

Efter att vi städat hela dagen bakade vi en kaka med hallon och så kom Emma och Sara på fika. Vi fikade och tjötade lite. Sara åkte hem och jag och Emma och Kim och Ellie gick en promenad. Det va Svinkallt ute.. När vi kom in gjorde jag varma mackor medans Kim och Emma åkte och hyrde film och sen åt vi och kollade på film. Green Zone blev de. Den va ganska okej faktiskt! Sen när Emma åkte hem så åkte jag med henne till Taberg och så gick jag hem därifrån. En lagom promenad på cirka en halvitimme. Skönt att röra på sig lite! Fast det va riktigt kallt! 11 minus är det ute. Som tur va tog jag halsduk och termobyxor på mig. Och reflexväst såklart. Den är viktig! :) sen gjorde jag 200 situps och några benlyft när jag kom hem. De är riktigt jobbiga! Men bra träning! Ett tag gjorde jag situps varje kväll. Ska försöka ta tag i de igen nu!  Nu ligger jag i sängen och försöker planera resten av veckan. Vet inte hur jag ska hinna allt jag vill göra. Jag ha fullt upp ända till Fredag. Men det är roligt! Jag gillar när det händer saker! Sov gott allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback