Det blev en sen kväll idag. Jag som skulle...

img_0984 (MMS)

Det blev en sen kväll idag. Jag som skulle vila.  :P Ellie har varit hos sin farmor ikväll och Kim ha varit på verkstan så jag har varit helt själv hemma. Jag har hållit på med en sak, som blev färdig precis. Den tog 8 timmar att göra. Men jag är väldigt nöjd över resultatet! Jag ska visa er imån vad det är. Imån ska Ellie vara hos sin mormor. Kim ska till Karlskrona och kolla på hans systers kille som ska göra debut i landslaget i innebandy. Och sova över så honom träffar vi inte förrän på söndag igen. Jag och Pernilla ska åka till Linköping. Vi ska fika hos Pernillas farbror och hans fru och sen ska vi till sjukhuset och träffa Eva. Tesans mamma. Tesan får inte ta emot besök så henne får vi tyvärr inte träffa. På grund av infektionsrisken.  Men det ska bli skönt att träfattig Eva lite! Läget för Tesan är fortfarande stabilt, men kritiskt. Nu ska de inte göra några ingrepp på ett tag. Hon ska få vila och återhämta sig. Det känns lite lite bättre nu. Som om det går åt rätt håll. Jag tänker på dig gumman. Det går inte en minut utan att du finns i mina tankar. Kämpa på nu så ses vi snart! Älskar dig! Puss


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag hoppas hon kände av er närvaro på sjukhuset idag och att hon bara kämpar ännu mer nu, våran goa tjej.



/Frida Linnman

2011-02-05 @ 18:19:44
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Postat av: Petra

<3 Du är en underbar vän Johanna :)

2011-02-05 @ 18:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback