Darling.. Du är stark!

Idag har jag tänkt lite extra på Tesan. När det är alla hjärtans dag och allt. Undra hur hon har det där på sjukhuset.. Bra tror jag. Under omständigheterna. Hon är tillsammans med sin familj, och hon får den bästa vården hon kan få. Hon får vila upp sig och hämta nya krafter och förbereda sig på att vakna snart.

Pratade med hennes mamma Eva sent igår kväll. Hon sa att helgen har varit lugn. Och att de nu minskar på sömnmedlet, men det ska gå sakta så det kommer ta sin lilla tid.. Och så sa hon även att det är en operation kvar, men hon vet inte än när de ska göra den.

Men ändå så härliga nyheter! Snart är det dags för henne att vakna.

Jag kan inte låta bli att fundera.. Vilken chock hon måste få! Idag är det två veckor sedan olyckan, och det kanske dröjer en vecka till innan hon vaknar. Då blir det tre veckor som hon inte har varit vaken. Undra hur det känns att vakna när man varit nersövd så länge. Och hon kanske inte kommer ihåg vad som hände. Eller minns olyckan över huvud taget. Hon kanske blir chockad och får panik och har jätteont efter alla skador och operationer. Eller så vaknar hon så sakta så hon tar lite steg för steg och det kommer gå jättebra. Jag håller tummarna för det iallafall! Att det kommer gå bra.

Lilla Tesan. Jag saknar dig så och tänker på dig hela tiden! Du är superduktig som kämpar på så bra! Fortsätt så! Snart kommer jag och hälsar på dig! Så fort jag bara får! Då ska du få en stor kram och en stor puss och så ska vi mysa och skvallra och ha de jättetrevligt. Jag ska samla på mig massa skvaller nu innan så jag har något att komma med! :)

Jag älskar dig Darling! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback