Att det kan va så kul med datorer! Mamma o...

img_0891 (MMS)

Att det kan va så kul med datorer! Mamma och pappa pillar ju på dem hela tiden så då måste ju Ellie också göra det! :) Det har gått bra med Ellie idag. Hon mår mycket bättre! Fast hon hostar fortfarande ganska mycket. Det låter hemskt! Och så blir hon ledsen varje gång efter. Det måste göra ont i den lilla halsen! Ibland hostar hon så hon kräks. Usch.. Hon har sovit mycket idag. Skönt för henne att vila sig. Mamma sa att det kan bero på penicillinet, att man kan bli trött av det.. Jag har iallafall lyft över henne till sin säng nu så nu ska jag krypa tätt intill Kim och krama honom! Det har jag inte gjort på typ en vecka! Han har varit hemma idag, men imån ska han jobba igen. Han fick iallfall en dag att vila upp sig på. Han har mått hyfsat bra idag. Lite nackspärr har han bara. Hoppas verkligen inte jag eller Ellie får kräksjukan tillbaka bara. Peppar peppar! Nu vill vi vara friska! Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback