Ännu en dag har gått. Vi ha varit på babys...

img_0921 (MMS)

Ännu en dag har gått. Vi ha varit på babysång i Månsarp idag. Det var riktigt roligt! Sen har resten av dagen spenderats hos Pernilla. Oxh ett besök ut till Erik i nya huset i Granarp blev det också. Vi har inte hört från Tesans mamma sen i morse. Det är lite jobbigt. Hade hoppats på att hon skulle höra av sig nu ikväll. Hon hör av sig till mig och Pernilla med en uppdatering med jämna mellanrum och så kan vi hålla kontakten med alla våra vänner som också undrar hur det går. Då behöver bara Eva prata med en person, men ändå får vi alla veta. Då var iallafall läget stabilt. Kritiskt men stabilt. Hon opererades igår. Många timmar. Usch. Jag lider så med Eva. Kan inte ens föreställa mig hur jobbigt hon har det just nu. Allt hon går igenom. Det måste vara något av det värsta en förälder kan vara med om, att se sitt barn så svårt skadat och hjälplöst. Det skulle jag aldrig ens önska min allra värsta fiende!  Jag förundras över hur många vänner det är som hört av sig och skrivit på Tesans sida på Facebook. Det är så många som tänker på henne och skickar massa kraft och fina tankar. Hon är lyckligt lottad som har så många fina vänner! Jag tror att hon vet det. Hon vet att vi allihopa tänker på henne och det är för oss och hennes familj som hon kämpar. Hon är otroligt stark den tjejen ska ni veta! Hon ger inte upp i första taget. Hon har alltid energi som ett helt kärnkraftverk och är jämt pigg och glad och vill hitta på något. Rastlös är nog hennes andra namn! :) Jag har många fina minnen ihop med denna tjejen. Sjuk många fina minnen. Och fler ska det bli! Vår resa tillsammans kommer inte sluta här. Den har många år kvar. Många stopp att uppleva.  Saknar dig otroligt mycket darling. Puss och kram till dig och din familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback