Älskade hjärtat!

I morse fick jag veta att två av Evas väninnor skulle åka upp till Linköping och hälsa på Eva så jag passade då på att ägna några timmar åt att få ner alla "nya" hälsningar från facebook på papper och fixa till dem och skicka med dem upp så de finns hos Tesan och familjen i Linköping.

Det är helt otroligt vad många som skriver till Tesan hela tiden. Hon är lyckligt lottad som har så många fina vänner som tänker på henne!

30 sidor fick jag ihop!! Från början var det 50, men efter lite trixande fick jag ner det till 30. Men ändå. 30 sidor med hälsningar! Det är galet! Det bevisar verkligen vilken fin och härlig månniska hon är!

Jag hoppas det ger lite mer styrka och kärlek till Tesan och hennes familj! Det är mycket de har framför sig att kämpa med nu. Eller det vet jag att det gör. De blev jätteglada! Så härligt.









En liten rapport nu inför helgen:
Tesan mår bra och är vaken korta stunder. De har tagit bort allt sömnmedel nu, men det tar ganska så lång tid innan det försvinner ur kroppen, så det dröjer fortfarande lite tills hon vaknar. De har också testat att stänga av respiratorn en kort stund idag, och det funkade bra, hon andades själv. Men de har kvar den tills hon är mer vaken. Den har de haft eftersom hon har varit så väldigt djupt sövd.
operationen av benet i onsdags var de mycket nöjda med. Det var den sista planerade operationen. Eva hälsar också till er alla och tackar för allas stöd och kärlek!

Min älskade Tesan. Vilken otrolig kämpe du är. Du är ett mirakel. En riktig solstråle. Fast det visste vi ju redan innan! Men nu har du verkligen bevisat det. Jag är så lycklig över att det går framåt såhär. Det känns bra i hjärtat som annars gör så ont för dig. Jag kan inte ens föreställa mig hur jobbigt detta har varit för dig och din familj. Jag har haft det skitjobbigt rent ut sagt, och din familj måste haft det ännu värre.
Jag längtar tills du vaknar och jag får komma och hälsa på. Då kommer jag finnas här för dig hela tiden. Dag som natt! Som jag gör nu också för både dig och din familj.
Det känns så otroligt konstigt att inte ha pratat med dig på så länge. Det är lång tid nu och jag saknar dig oerhört mycket!
Fortsätt kämpa såhär så ses vi snart. Älskar dig mitt kex! Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica Hugosson

Vilket underbart jobb du gör Johanna!! <3

2011-02-18 @ 23:27:46
Postat av: Johanna

Tack Jessica! <3

2011-02-19 @ 01:32:51
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/
Postat av: angelica

Du är verkligen en fin vän, och tack för att du skickar med alla vänners hälsningar. Det betyder mycket för både henne, hennes familj och oss andra som älskar henne så mycket!



Tack!

2011-02-21 @ 10:55:17
URL: http://angelicaviklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback