2 blir 3! <3



Grattis mina fina vänner!

En av mina bästa vänner och hennes sambo ska bli föräldrar i Juni. Jag är så glad för deras skull!

Jag har väntat på denna dagen då jag kan skriva det här i min blogg (det är ju ändå en slags dagbok för mig och hon betyder mycket för mig så jag vill gärna berätta detta och att hon ska vara med för jag är så glad för detta), och nu går det knappast dölja det längre för henne, så då spelar det ingen roll. Alla hon vill ska veta vet, och har gjort det länge nu. Magen växer ju liksom! :) Det syns hur väl som helst! Hon är så fin! Och magen är så fin! Jag tror på en liten tjej jag. :)

Det är så underbart att få en liten bebis att dela sitt liv med. Någon att utvecklas med och uppfostra och älska hela livet! Skaffa en egen liten familj. Helt otrolig känsla!

GRATTIS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen

2011-02-13 @ 16:19:17
Postat av: Frida

<3

2011-02-13 @ 17:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback