Vad jag har hunnit med mycket idag! Jag ha...

img_3142 (MMS)

Vad jag har hunnit med mycket idag! Jag ha stressat runt som en galning! När vi vaknade så fick Ellie bada medans jag fixade med lite tvätt och städade toaletten. Sen röjde jag igenom lägenheten och dammsög. Vid 11 kom Ida & Amalia o Sara & Alice. Vi busade med barnen, tjötade lite och bytte lite julklappar och sen fikade vi. Sara hade med sig en pepparkakskladdkaka och grädde. Det var mumsigt! Efter fikat gav vi oss ut på en promenad i det snöiga vädret. Vi gav oss till och med ut i skogen och traskade med vagnarna. Det gick sådär bra! Haha.. Tur att ingen såg oss! Brant backe uppför, snöigt, stenigt och lerigt var ingen bra kombo! Men motion fick vi iallafall och när vi kom hem efter 1,5 timme kändes det roligt bra! Jag och Ellie fortsatte röja lite hemma och gav oss på tvrummet på nedervåningen. Möblerade om, flyttade ut i förrådet och röjde undan och resultatet blev kanon! Sen plockade vi upp lite tomtar och tog in granen och julpyntade lite. När Kim kom hem vid 17 (fast jag sagt SENAST 16.30) så åkte jag in till stan för att köpa de sista julklapparna. Var först på stallqvarn en snabbis och sen vidare till New Yorker. Träffade Jessica en sväng som hjälpte mig med shoppingen och så fick vi oss en pratstund. Önskade varandra God Jul och sådär. Sen åkte jag vidare till A6 där jag var en sväng på Village och sen på Din Sko och Skopunkten. Bytte mina kängor som var lite stora och köpte ett par snygga svarta stövlar och ett par bruna andra stövlar. Sen åkte jag till Ica Maxi och handlade och fy bubblan vad dyrt det blev idag! Det måste vatt skinkan, revbenen, kims ölkorv och blöjorna som kostade skjortan! :) Sen hem med maten och plockade upp det och så vidare till Pernilla i Taberg där jag är kvar än. Vi gjorde julskinkemackor och tonfiskröremackor som vi smällde i oss för jag va döhungrig eftersom jag bara ätit två rostmackor till frukost. O nu ska vi fixa med en grej som kommer bli outstanding!! PJ's fixarservice har ett nytt uppdrag på gång!! Me like!! ::))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback