Vad hon håller på o pysslar här hemma. Hel...

img_1053 (MMS)

Vad hon håller på o pysslar här hemma. Hela tiden! Hon kan hålla på med böckerna och plocka ner dem från hyllan och ställa tillbaka dem och läsa dem och titta i dem hur länge som helst! Eller så håller hon på med sin dockvagn som hon lånat av Julia. Det är favoriten just nu. Hon bäddar ner dockan, tar upp den, bäddar om, sätter ner den, matar den, tvättar den, borstar tänderna på den och går runt med den hela tiden. Att man kan vara så förståndig när man är så liten.. Att hon förstår att hon ska ta hand om den. Och hon älskar att göra det! Hon älskar att hjälpa till med allt och allt som jag gör ska hon vara med på. En annan sak som är stor favorit just nu är att bli jagad och att leka kurragömma! När vi gör det så skrattar hon så hon kiknar och det är så härligt att höra hennes skratt. Det är verkligen medicin för själen och jag måste stanna upp ibland och inse hur lyckligt lottad jag är som har den här underbara lilla varelsen (okej, människan, men det kändes som det passade in att skriva så) i mitt liv. Ellie är det bästa som någonsin hänt mig! Utan tvekan! Jag kan inte föreställa mig ett liv utan henne, det finns inte. Hon är verkligen min stora lycka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback