Ullared var bra idag! Det var nästan tomt ...

img_3034 (MMS)

Ullared var bra idag! Det var nästan tomt på parkeringen när vi kom vid åtta. Har nog aldrig hänt innan. Och det var tomt inne i varuhuset också! Det var hur bra som helst att gå och handla då! Vi började på leksaksavdelningen, för där brukar det alltid fyllas på med folk ganska fort och särskilt nu innan jul när alla ska köpa julklappar! Sen tog vi elektronik och heminredning och sen var det dags för lunch. Vi gick ut och åt idag. Det var knappt något folk där ute heller. En hel del beror de nog på restaurangen som finns där inne nu.. Sen tog vi en sväng utanför och kollade på skor. När vi kom in igen avverkade vi nedervåningen, sen textiler, hudvård, kosmetika, herravdelningen, barnavdelningen och sist damavdelningen. Och sen sprang vi lite kors och tvärs och tillbaka och hit o dit för att hitta de sista sakerna Och vips så var klockan nästan fem och det var dags att åka hem!! Tiden gick jättefort idag! Min vagn var överfull och jag fick ihop åtta stora gula påsar. Förstår inte hur jag lyckas?! O dyrt blev det också! Alldeles för dyrt! Haha.. Samma visa varje gång! Men jag hittade väldigt mycket fint! Och jag är nästan färdig med mina julklappar! Och jag är nöjd över alltihopa. Inget onödigt alls idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback