Troligt.. haha..

Vi hade en jättetrevlig kväll igår! Det var häftigt att gå på HV-matchen, men surt bara att de spelade så jävla dåligt! Det var absolut ingen bra match! Men allt de ordnat med och fixat runt omkring var skitbra! Sen så var det riktigt riktigt kallt också, men vädret var ändå hyfsat okej. Det var ganska  mycke uppehåll.

Efter matchen tog jag & Kim bussen ner till stan och så gick vi till Jensens och käkade. Vi åt trerätters och drack gott rött vin och lite cider och lite annat. Det var himlans trevligt!

Tyvärr va inte Kim riktigt på partyhumör så han åkte hem med Pernilla (som vickade för Danne även denna helgen) som var inne i stan och hämtade ytterkläder, och jag partade vidare på stan. Höll till på Murphys mest hela kvällen och jag hade skitkul! :)

Nackdelen är att det inte går dansa där, annars är det ett himlans trevligt ställe! Jag hade ingen aning om att det kommit nån ny lag om att man inte får dansa, så jag & Erik tog en liten svängom där bland borden. Vi stoppades ganska fort av en ilsken vakt och fick en ordentlig utskällning,. Jag trodde han skämtade först, men han var hur allvarlig som helst när jag försökte skoja med honom. Först idag när vi diskuterade detta hemma i Ekornahult så fattade jag varför.. Haha.. Har man inget danstillstånd och folk dansar så kan man visst råka riktigt illa ut som krögare. Och den som dansar kan bli utslängd och t.o.m portad. Men Hallå!! Hur knäppt är inte det?? Riktigt knasigt tycker jag!


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback