Sen så har resten av kvällen ägnats åt pac...

img_2269 (MMS)

Sen så har resten av kvällen ägnats åt packning. Det är mycket att tänka på och det är inte lätt att få med allt när min lila huligan packar upp det som jag packar ner! Och ingen hjälp av min andra huligan fick jag heller! Han va inte hemma förrän 23 ikväll så jag fick fixa allt själv! Men jag tror vi har fått med det vikgaste! Och nu är bilen färdigpackad så det är bara att gasa o köra imån bitti Eller om några timmar. 3 timmar för att vara exakt! Man kan tro att vi ska vara borta flera veckor, för bilen är helt fullpackad! Och Björns & Idas bil också! :) Men så är det ju alltid när vi ska iväg! Bättre för mycket än för lite iallafall!! Haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback