MiniMamma.

Eftersom Ellie håller på med sina dockor hela tiden så tog jag upp docksängen till henne idag som jag köpte på loppis i somras. Hon älskar den! Hon bäddar ner dockorna där i och tar upp dem och matar dem och tröstar dem och de ska vara med överallt. Nu har hon börjat låtsasgråta också, som att det är hennes docka som gråter, och så tar hon upp den och kramar den och gungar med den i famnen och pussar på den och klappar den i rumpan och försöker trösta den. Det ser jättekul ut när hon gör det!

Och hon är så mysig nu för hon ska kramas och pussas hela tiden. Jag kan nog inte räkna så många kramar jag fått de senaste dagarna! Särskilt när vi ska sova! Då ska hon kramas och gosas hela tiden! I Love It! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback