Mamma&Barn-träff.

Vi träffades med mammagruppen hemma hos Bea & Kerstin idag. Det var jättelängesen nu som vi träffade allihopa så det var riktigt roligt! Alla utom Johanna & Signe var där.

Jag var så duktig så jag gick dit! Och hem! En härlig promenad på 45 min åt varje håll, med vagn, upp & ner för backarna. Det var bra jobbat av mig! :)

Barnen busade runt och vi vuxna fikade. Och sprang efter barnen. Det är fullt pådrag och ett tag kändes det som ett halvt dagis som höll igång! :)

Bea bjöd på glögg och risgrynsgröt och skinkmacka och pepparkakor och julgodis. Det var en riktig julfika!

Vid ett tillfälle när det blev lite väl tyst och vi gick och kollade vad barnen gjorde så låg Ellie och Kerstin och brottades på golvet! Ingen av dem sa något, men det syntes att de tog i! Och de hade på nåt vänster lyckats få av Kerstin hennes tröja, med uppknäppta knappar o allt! Den låg en bit bort på golvet bredvid dem! Då fick vi oss ett gott skratt!! ::))

Jag gav bort en skiva i julklapp till de andra mammorna och barnen. En skiva som jag gjort själv med kort från varje gång vi träffats tillsammans allihopa. Vi började ju träffas redan för över ett år sedan. Och ett tag träffades vi iallafall en gång varje vecka, ibland två. Ett roligt minne att spara! :)











Kläderna som Ellie har på sig är från Polarn o. Pyret och de har hon fått av Isabelle & Nova. De passar jättefint nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback