Lucas dop.



I Lördags var jag och Ellie i Bondstorps kyrka på lille Lucas dop. Ellie var jätteduktig i kyrkan denna gången! :) Kanske för att hon fick nästan ett helt paket kex att äta på! :P

Lucas var också jätteduktig och var knappt ledsen en endaste gång! :)

Efteråt bjöds det på massa fika och trevligt sällskap nere på Ekbacken. Ellie hade fullt upp med att äta chokladbollar och att busa med alla barnen som var med!

Eftersom inte Kim var med utan bara jag och Ellie var det inte så smidigt för mig att ta kort med min stora kamera. Därför fick jag nöja mig med mobilen. Hade nog inte funkat att hållar reda på både Ellie och kameran inne i kyrkan annars! :)
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback