Kim mmsade denna bilden till mig innan ikv...

img_2170 (MMS)

Kim mmsade denna bilden till mig innan ikväll. Han och Ellie har busat runt hemma och typ vänt upp och ner på lägenheten som jag precis städat. Jäkla karl! :) Idag har varit en lång dag. Det började med en riktigt kall och snöig morgon på jobbet, sen en annan jobbig grej också på jobbet.. Efter det åkte jag och handlade. Sen hem och plockade upp maten. Städade lite. Åkte ut till Ekornahult för att hämta Ellie. Käkade. Gick ut och åkte pulka med Ellie och Julia och sprang upp och ner för backen som en tok tills jag var helt slut. Sen hem med Ellie, åkte lite mer pulka eftersom hon vägrade gå in. In och vek tvätt. Iväg på ett 1,5 timmas kickboxningspass med Johanna från mammagruppen (vilket va skitkul men skitjobbigt eftersom de va längesen jag tränade på det sättet). Sen hem och som sagt städade efter mina två huliganer och gjorde matlåda tills imån och packade Ellies väska och vagn och min väska och la fram kläder tills imån. Sen begärde jag lite föräldraledigt och mailade lite ang. vår USA-resa. Och sen tog jag en härlig kokhet dusch på de och nu ska jag snart se förra veckans avsnitt av Bonde Söker Fru. Om jag inte däckar innan jag fått på de! :) Ska upp jättetidigt imånbitti och lämna Ellie och sen lämna in bilen på omlackering innan jobbet så jag borde egentligen sova! Men nääää, Bonde Söker Fru väger lite starkare än den timmes sömn jag missar! :) Good Night my friends! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback