Idag har jag och Ellie varit på Rosenlunds...

img_8035 (MMS)

Idag har jag och Ellie varit på Rosenlundsbadet och badat. Hon tyckte att det var jättekul! :) Jag fick tvinga henne upp ur bassängen till slut för hon var helt blå om läpparna! När vi åkte därifrån somnade hon som en stock i bilen och när vi kom hem så myste vi ner oss i sängen och vilade en stund. Det är uttröttande att bada! Jag var helt slut och Ellie också efteråt! Sen kom Ida & Amalia ner och vi skrev en matmeny och handlingslista inför Sälen och så åkte vi in till Ica Maxi och handlade. Skönt att ha de färdigt! Det var inte smidigt att gå med Ellie därinne och handla idag! Hon ville inte sitta i vagnen utan hon ville springa runt själv och pilla på allt! Hon försökte sno en gubbes shoppingvagn, mosade en paket hamburgerbröd och tappade en paket med turkisk youghurt i golvet så den gick sönder! Haha.. Monster! :) Sen ikväll så har jag betalat räkningar. Skönt att ha det färdigt! Och så har jag skrivit en packningslista. Det är mycket man måste tänka på när man ska iväg och jag är en list-människa! Skriver listor för allt! Nu är det bara imån också och sen åker vi tidigt på torsdag morgon. Ska bli skönt att komma iväg lite! Och skönt att inte vara hemma över nyår! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback