Fullt ös medvetslös! Vi har hunnit med mas...

img_5991 (MMS)

Fullt ös medvetslös! Vi har hunnit med massa idag! Först när vi kom fram så shoppade vi lite. Vi hade glömt både skidvantar och skidglasögon hemma så det blev till att köpa nytt. Sen käkade vi lite McDonalds i Lindvallen och kollade in nya Experium. Efter det åkte vi upp till Högfjällsbyarna och trodde vi kunde hämta vår nyckel till stugan, men det gick inte förrän vid 16. Så vi åkte och hälsade på Pilutta en sväng i deras stuga. Sen åkte vi till badhuset i Experium och badade och åkte rutschkana och hade det jättetrevligt. Skitfint badhus de har byggt där! Efter det åkte vi och hämtade vår nyckel och checkade in i stugan. Vi plockade upp alla saker och gjorde oss hemmastadda och vår stuga är jättefin och ligger helt perfekt jämte Högfjällshotellet och vi har jättenära till backarna. Sen har vi gjort taccos och käkat och druckit lite öl och goda drinkar och bastat och sen gick jag & Ida en liten promenad och kollade in backarna och omgivningen. Nu ligger alla och sover och jag sitter uppe sist som vanligt! :) Jag konstaterar att denna resan kommer bli så jävla bra! Vi kommer ha det kanon! Vi kommer äta hur mycket gott som helst och dricka massa gott (även om vi aldrig kommer hinna dricka upp allt gott vi har med oss), och vi kommer åka skidor och pulka med barnen och ha det jättemysigt! Jag älskar skidsemestrar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback