Vi har skitdålig täckning här i Olofsbo, s...

img_3626 (MMS)

Vi har skitdålig täckning här i Olofsbo, så nätet funkar inte så bra. Hade tänkt lägga upp en film på Ellie, men det lyckas inte riktigt. Få ta de när vi kommer hem. Bjuder istället på en bild är hon provar skor. Hon älskar att pröva skor! Tycker det är jättekul att ta av och på dem hela tiden.. :) Idag har varit kanonväder! Jag va supertrött i morse eftersom Ellie var vaken till och från mellan 4.30 och 8. Då tog Kim över och jag kunde sova lite. Vet inte vad det var med henne men hon ville inte sova iallafall. Skitjobbigt! När vi vaknat och ätit frukost o sådär gick vi till stranden en sväng och badade och sen blev det taccos i stugan innan Frida och Tommy lämnade oss. Då åkte jag och Kim och Ellie till Båstad en sväng för att kolla på en jacka till Kim på nån outlet som han prompt var tvungen att åka till. Han hittade tyvärr ingen så vi åkte hem igen och det kändes som vi åkt 16 mil helt i onödan! vi tog en sväng till Ullared också idag igen till GeKås och det blev lite shopping idag med. Den är livsfarlig den där affären, jag säger ju det!! ::)) När vi kom tillbaka till stugan grillade vi hamburgare och sen packade vi lite Picnic och gick ner till havet och badade och mös. Ellie drack välling där nere med Kim på en filt och sen sonande hon i vagnen vid 20.30 typ. Det ha gått jättebra att lägga henne varje kväll tycker jag. Det har varit så smidigt! Får försöka hålla samma rutiner hemma nu också. Enda nackdelen är att hon vaknar tidigare på mornarna, men jag får försöka sova lite tidigare på kvällen jag med så jag orkar upp! Vi gick ut på en liten promenad efter barnen somnat och kollade på cirkusfolket (det har varit cirkus här ikväll) nä de rev sitt cirkustält. Ganska kul att se faktiskt! De gjorde det riktigt fort och smidigt! Sen gick vi till stugan och packade lite och spelade yatzy. Imån åker vi hem. Vi har haft det toppenmysigt och supertrevlgt här de här dagarna!! Men det ska bli skönt att komma hem! Borta bra men hemma bäst!! ::))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback