Vi har precis kommit hem efter en sväng i ...

img_0558 (MMS)

Vi har precis kommit hem efter en sväng i lekparken. Vi gick dit idag jag och Ellie, utan vagnen. Det funkade, på vägen dit red Ellie på mina axlar, och på vägen hem bar jag henne mestadels. Hon kan inte gå själv hela vägen för då kommer vi aldrig fram. Inte för att hon går sakta, det gör hon inte, hon nästan springer fram! Men för att hon går åt fel håll och hon ska stanna och titta på allt och undersöka och känna! Vi hann inte mer än komma hem, byta till pyjamas och dricka välling och sen däckade hon jämte mig i sängen. Det har varit en lång dag idag och hon har bara sovit typ 20 min. Vi har varit i stan idag med mamma. Vi hade tänkt åka in jag och Ellie och göra lite ärenden o så ringde mamma på förmiddagen och undrade om vi ville åka in till stan med henne så det passade ju perfekt! Jag köpte en scarf till Ellie och ett par rosa haremsbyxor som kommer vara perfekta att ha nu när vi åker till Kreta. Det är bara 4 dagar kvar nu. Nästan exakt på timmen! :) känns sjukt härligt! Det ska bli så skönt att komma iväg! Ellies första utlandssemester! Och vår första som en famlilj! Och så ska de bli kul att åka med mamma, pappa och Julia. Det var väldigt längesen vi var utomlands ihop. Och Pernilla o Co. också var jättelängesen! Flera år! Åhhhh jag längtar! ::))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback